DUROLUX SUNTOUR specyfikacja techniczna
W tym artykule postaramy się Państwu przybliżyć flagowy model amortyzatora ze stajni SR SUNTOUR
PRZEZNACZENIE: widelec został zaprojektowany z myślą o FREE RIDE, jednak z powodzeniem sprawdza się w ENDURO i ALL MOUNTAIN.
DANE TECHNICZNE:
SKOK WIDELCA: 160, 170, 180 mm, WERSJA TA 140-180 mm
ROZMIAR KOŁA : 27,5” (dostępna wersja 26″ model 2015)
AMORTYZACJA: powietrzna, 5 stopniowa regulacja przepływu
WERSJE KARTRIDŻA:
- R2C2 (podwójna regulacja kompresji, podwójna regulacja tłumienia)
- TA-R2C2 (regulacja skoku, podwójna regulacja kompresji, podwójna regulacja tłumienia)
- RC2 (podwójna regulacja kompresji, regulacja tłumienia)
- RC (regulacja kompresji, regulacja tłumienia)
RURA STEROWA: 1 1/8” -1,5” tapered (CTS), materiał aluminium 7000
KORONA: kute aluminium, pusta w środku ( zwiększona sztywność przy obniżonej wadze)
GOLENIE GÓRNE: 36mm, materiał: aluminum 7050, czarna anoda
GOLENIE DOLNE: materiał: Magnesium, dwa porty serwisowe „smarowniczki”
MOCOWANIE KOŁA: sztywna OŚ 20mm system Q-LC2, szerokość piasty 110mm
MOCOWANIE HAMULCA: system „post mount” średnica tarczy 180mm
WYSOKOŚĆ WIDELCA (od środka osi do korony):
- skok 160mm – 563mm
- skok 170mm – 573mm
- skok 180mm – 583m
DODATKI: błotnik (w zestawie z widelcem), instrukcja użytkowania,
GWARANCJA: 2 lata
WAGA: katalogowa 2250-2260 ( z osią Q-LC2)
- waga rzeczywista dla modelu DUROLUX TA R2C2 dlugość rury sterowej 270mm, bez błotnika i bez osi 2230 gram
- waga rzeczywista dla modelu DUROLUX R2C2 dlugość rury sterowej 270mm, bez błotnika i bez osi 2195 gram
- waga rzeczywista osi Q-LC2 140 gram
- waga rzeczywista błotnika 56 gram